Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zaterdag 5 maart 2011

weelderig

Soms, als ik met nat haar ga slapen, vervolgens de hele warboel in een knot bind en vooral m'n haar niet ga kammen heb ik met een hoop fantasie een klein beetje slag.  "Van mezelf" maak ik mezelf en anderen wijs,  maar in feite is het meer het resultaat van een berg klitten die zo in de war zitten dat het geen kant meer op kan en wel moet krullen.

Het komt nog lang niet in de buurt van de weelderige bos krullen van Maryse. En die heeft er dan ook nog eens zo'n prachtige kleur bij en sproetjes.......staan ook al zo lang op mijn verlanglijstje.

Ik ontmoette haar gistermorgen voor een fotoshoot met haar broer en vriend.  Cadeautje voor paps, maar die foto laat ik hier natuurlijk nog niet zien.





3 opmerkingen:

Arno Hoogwerf zei

Ja! Je hebt zo'n buis gevonden!! Waar? Waar? Waar? ;-)

Beeldvol zei

Ja, deze was bij het nieuwe natuurgebied halverwege de Molendijk.

Nu nog de rails. Ik heb gehoord bij de Barendrechtse brug.

Unknown zei

Zo´n krullenbos wil iedereen wel. behalve als je een krullenbos hebt, lijkt het.

Fijne serie!