Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 27 maart 2011

pallmall-man

Laatst kwam ik 's ochtends op mijn werk. M'n oog viel meteen op een tas bovenop mijn prullenbak. "Leuk tasje", dacht ik nog. "Moet 'ie weg?" Maar al snel ontdekte ik een gele post-it op de tas geplakt, met daarop de woorden van collega Suus: " Hoi Ing....kun je hier een paar stoere foto's van maken? xSuus"

Een stoere foto....... Ik bedacht iets van een half ondergaande zon,  dampend asfalt, tas, pallmall-man op de achtergrond, je weet wel, zo'n knapperd met open ruitoverhemd.

Mijn fantasie bleek groter dan de mogelijkheden, dampend asfalt in maart kun je echt schudden en als ik tijd had was er geen zon en mijn eigen pallmall-man zit niet meer zo heel strak in de buikspieren.

Maar vandaag moest het echt gebeuren. Ik vond een toch wel stoere plek, vlakbij huis. Dit zijn een paar verschillende opties waar Suus, naast de detailfoto's morgen uit mag kiezen.: Oh ja, die hunk, die moet je er maar bijdenken;-):



Als je hem leuk vindt, hou deze website KLIK in de gaten.

1 opmerking:

Monica zei

"dat bijdenken lukt wel maar heb niet zo'n tas vind m wel kei stoer...... leuke blog weer inkiepinkie je hebt een beetje je roeping gemist. dus bij baansverandering beveel ik blogs aan