Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

maandag 28 februari 2011

Zen

Zondag was ik bij Lizzy. Eindelijk!  De afspraak van 2 weken eerder kon niet doorgaan en het lukte niet zo om een nieuwe datum te prikken. Maar toch, zondag konden zowel het model als ik & Lizzy.  Lizzy is masseuse. En niet zomaar eentje, maar geheel volgens de traditionele kunsten uit het Verre Oosten.  Belangrijk voor de reportage van Lizzy was dat zij er later specifieke omschrijvingen van de handelingen bij kan geven, een soort beeldverhaal voor haar website.

Binnenkort zijn de foto's te zien op de website van Djoj, het centrum waar Lizzy haar massages gaat geven: KLIK

Geen opmerkingen: