Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 27 maart 2011

richtingsgevoel

Neem nou maar van mij aan dat niets zo frustrerend is als een lieveheersbeestje zonder richtingsgevoel. Zoals dit exemplaar bijvoorbeeld. Steeds als ik hem omdraaide, draaide hij (zij?) zich weer terug om. O.K. ik ben echt van mening dat een goede foto niet in 10 minuten gebeurd hoeft te zijn, maar na 35 minuten met nog steeds maar 1 foto van de achterkant hou ik het voor gezien.  Gelukkig komen er nog kansen genoeg dit voorjaar. Ik wacht het rustig af.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Volgens mij is het richtingsgevoel van dit lieveheersbeestje prima in orde! Hij wilde gewoon naar rechts en niet naar links. Doodmoe en na 40 minuten nog geen stap verder blijft hij het maar proberen en proberen..... behalve prima richtingsgevoel ook nog doorzettingsvermogen.

Enige wat hem aangerekend kan worden is dat hij geen gevoel voor compositie heeft, anders was hij vast braaf blijven staan, lol.

Je had natuurlijk ook zelf naar de andere kant kunnen lopen. ;))

Beeldvol zei

ja..zo kun je het ook bekijken;-) Andere kant was het licht niet zo mooi. Het is een grote struik waar 'ie in zit, kon daar bijna niet bijkomen.