Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zaterdag 11 december 2010

will

Toegegeven.....hij ziet er wat staatsgevaarlijk uit, maar wees gerust.........het is Will maar.  Al wat ouder portret uit m'n begintijd, exifgegevens zeggen op 15 juli 2007, kan  me niet eens meer herinneren dat ik deze maakte.  Vanwege de gitaarband om z'n nek moet het tijdens een optreden geweest zijn van de band waar ook J. in speelt. 


Heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, deze was me nooit opgevallen, ik vind hem geweldig, behalve het zwartwit dan, dat kan mooier. 


Ook een bewijs van hoe je stijl kan veranderen in de loop der tijd.  Landscape portretten maak ik nooit meer,75% van mijn werk is rechtop. Ook mijn achtergronden zijn tegenwoordig wat braver en de geportretteerden zien er heel wat braver uit. 


Ik doe niet aan goede voornemens, maar moet ik er dan toch 1 noemen dan is het soortgelijk werk als dit.  Heb er inmiddels ook al over nagedacht, in m'n hoofd is de serie al af, maar waar  vind ik tenminste 1 ontsnapte tbs-er;-) 




Geen opmerkingen: