Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zaterdag 4 december 2010

platteland

Leanne vroeg me een groepje te fotograferen voor een kerstkaartje van de plattelandsjongeren. Niet iets dat ik echt leuk vind, een groepje mensen laten lachen voor de camera. Dit had ik ook gezegd en even dacht ik nog eronder uit te kunnen komen.  Kunnen we niet iets anders doen, iets met een levende kerststal, of alleen voeten ofzo? En zo kwamen er rood-wit gestreepte fluffysokken. "'K heb ook nog nepsneeuw",  zei ik 3 weken geleden.

Vandaag was de dag. Nepsneeuw was niet nodig. Het was koud, ijskoud.  De klus  moest snel geklaard worden. De voetenfoto is leuk geworden, de groepsfoto kan er ook mee door, maar collages maken is iets dat ik eigenlijk het liefste doe. Deze foto's zijn genomen toen we eigenlijk al klaar waren.

1 opmerking:

Unknown zei

Da´s wel treffen met dit weer.
Rood wit blauw....hollandser plattelandser kan toch niet!
:)