Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

dinsdag 28 december 2010

cursusdag 2

Schaatsen is duidelijk niet mijn ding. Normaal gesproken, als ik iets leuk vind, kan ik nog wel eens doorslaan, maar dat zie ik hierbij nog niet gebeuren.

Bij een lastige oefening zie ik ze bij bosjes om me heen vallen. Jimmy snelt dan naar ze toe en vraagt "hoe zeer" ze zich gedaan hebben. Bij een dertiger die valt is de vraag "heb je je pijn gedaan?" een open deur intrappen. 

Zelfs zonder te vallen was de les een zware beproeving en ik telde de tijd dan ook af dat het half 11 was. 

De kinderen doen het heel goed. Het is vallen, opstaan en weer doorgaan. Ze zijn helemaal enthousiast, dat maakt dan weer een hoop goed.



 

Geen opmerkingen: