Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 12 december 2010

decemberrrrrrr

Zojuist ben ik ingestapt in de rollercoaster die december heet.  Komende 2 weken geen tijd voor, blogs lezen,schrijven, reageren of sociale contacten in welke vorm dan ook. Geen tijd voor huishouden, wassen,strijken en het allerallerergste .........  geen tijd voor foto's.  


In chronologische volgorden onderga ik komende 2 weken: examen,  Ilse's verjaardag, examen, examen, Ilse's kinderfeestje & kerstfeest van school in de kerk.  Uiteraard is niet alles even vervelend, maar wel een grote inbreuk op het begrip tijd. 

22 december is alles klaar.  M'n eerste vrije dag.  Ik kom terug, met vers werk en de moeite waard.....ik beloof het jullie. 



1 opmerking:

Unknown zei

Waarom proppen ze al die feestdagen toch in één maand? En dan ook nog examen erbij.
Succes met de hele december waslijst.