Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

donderdag 2 juni 2011

2nd love

M'n meest recente vriendje. Ik zorg echt heel goed voor hem, op tijd een schoomaakbeurtje, regelmatig een volle batterij, behandel hem bijna zo voorzichtig als m'n baby en als dank krijg ik ervoor terug dat hij altijd voor me klaarstaat en altijd doet wat ik wil.

Niets ten nadele van mijn vorig jaar aangeschafte vriend, maar....... een tikkeltje saai is 'ie wel.  Meestal kan ik wel inschatten hoe het resultaat gaat worden, en het enige dat me achteraf nog kan verrassen is (onbedoelde) onscherpte doordat ik even niet op zat te letten.

Ik zocht wat spanning, een cliche, want....bij de meeste stukgelopen huwelijken is de oorzaak een gebrek aan spanning. Maar het is wel zo....dus ik sluit me aan bij de rest van de groep.

Het analoge tijdperk heb ik helaas gemist- toen was ik bezig met andere dingen als fotograferen- maar van wat ik me kan herinneren was niets zo spannend als je foto's ophalen van de fotorol je je een week eerder bij de drogist had gebracht. Het resultaat viel trouwens altijd tegen, maar dat terzijde;')

Spanning dus......en die vond ik op Marktplaats. Nee niet bij de relatierubriek, maar bij camera's aangeboden. Mijn gloednieuwe, door een ander afgedankte, Polaroid Autofocus 660.

Vlindertjes dwarrelen door m'n buik.......I love him.

2 opmerkingen:

Karin Kramer zei

Jaaaaa! Welkom bij de club! Superleuke Polaroids joh! En dat vlekje heb ik ook wel eens hoor. Geloof dat het met de rollers te maken heeft. Hoort erbij ;)

Jon zei

Jaaa, leuk is dat he?
Ik ben ook altijd vol spanning als ik een rolletje zelf ga ontwikkelen nadat ik een shoot met mijn Mamiya C3 uit 19vroeger gedaan heb.
Mijn spikkiesplinternieuwe 5D mkII is ernstig mooi, maar inderdaad niet "spannend".