Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

maandag 27 juni 2011

vies

Het laatste blogje is alweer eventjes geleden. Oorzaak: examen. Maar dat was afgelopen vrijdag, dus het was reden te meer om dit weekend eventjes uit te waaien.  We wilden met een fluisterboot de Biesbosch rond, ik riep het echt al heel de week en als ik nu eventjes gereserveerd had.............

De plannen voor het boottochtje vielen dus in het water, alles zat vol, maar dat mocht de pret niet drukken. Een gevulde picnickmand, koffie, schommel en een beetje zon, meer hadden we niet nodig.

"Jullie mogen best vies worden", sprak ik ons kroost toe. Eventjes dachten ze dat ik een zonnesteek had opgelopen, maar al snel gingen alle remmen los. Uren later zaten ze in alleen ondergoed in de auto. De mand met eten leeg en de wasmand gevuld.

2 opmerkingen:

Deborah van Suijlekom zei

Ing...weet je....jij mag ook best een keertje vies worden hoor....gooi je remmen los!!!!!

www.slippersnet.nl zei

En? Ging t examen goed? Leuke foto's van de picknick, vooral die van de slippers, die zou zo in het boekje kunnen van Birki's!