Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 15 mei 2011

a lovely day

Gisteren was het zover, de lekker-in-je-vel dag.  Het was in 1 woord super.  Minder druk dan verwacht, maar misschien was het juist daarom zo de moeite waard.  De bezoekers waren leuk, spontaan, gezellig, inspirerend.  Ik heb ook leuke contacten opgedaan en hoewel ik door het fotograferen zoveel gemist heb, heb ik toch her en der wat nuttige tips op kunnen doen, die vandaag al bleken te werken.  Mijn zondag was een zondag zonder kinderruzies, maar met hele leuke gesprekken met de kinderen, waarvoor heel veel dank aan Maaike van Puur Menselijk en natuurlijk aan Sabine Alders en haar medewerksters van Act2B voor het vele werk dat zij verricht hebben.

Ik vond na een tijdje het allermooiste licht van de hele tuin en daar heb ik dan ook heel wat tijd doorgebracht, met erg leuke mensen.

En nu.....ik heb zoveel moois. Ik ga ermee aan de slag en zal binnenkort bewijzen dat iedereen als zichzelf op een foto kan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief!!

Maaike

Carolien zei

Wat een superidee! Een vriendin van mij is coach in opleiding en loopt al een hele tijd met hetzelfde idee in haar hoofd.. grappig. Ik heb haar de link ook doorgestuurd.

Sabine Alders zei

Ingeborg, wat weet jij de essentie van de LIJVdag toch mooi neer te zetten! Niet allen in beeld, maar evengoed in de bewoording. Het was een superdag in vele opzichten en jij hebt het prachtig vastgelegd! Dank daarvoor. Het voedt het enthousiasme om er een vervolg aan te geven.

Groet,
Sabine Alders