Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

dinsdag 3 mei 2011

Lekker in je vel

Ik ga iets opbiechten. Voor mij geen glossy damesbladen, die blader ik alleen bij de tandarts door, eigenlijk bij gebrek aan beter. Nee, voor mij de Libelle, Margriet, Linda en Flow. Ik heb nog net geen abonnement, lees ze van m'n moeder.  Voornamelijk vanwege de collages, die ik uitknip en bewaar, maar ook om de verhalen van sommige vrouwen. Van die vrouwen vol enthousiasme, passie en levenslust. Altijd met dingen bezig die ze zelf leuk vinden, overvolle agenda's, maar niet omdat het moet.

Ik ben de gelukkige die zo'n vrouw sinds een jaartje tot de kennissenkring mag rekenen. Haar naam is Sabine Alders, van Act2B, een bureau voor coaching, loopbaanbegeleiding en nog zoveel meer. Haar motto is: "het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen".

Als je haar ziet en met haar praat weet ze je gewoon net zo enthousiast te krijgen als zij zelf is.  Een ontzettend leuke, vrolijke, creatieve verschijning, ze heeft nog net geen slingers om haar nek.

Zij kwam op het idee om op 14 mei een "lekker in je vel" dag te organiseren. Voornamelijk voor vrouwen, maar mannen zijn ook welkom. Er worden workshops gehouden, lezingen gegeven. Echt van alles, gericht op het inspireren van vrouwen die hun leven net even wat meer invulling willen geven.

Alles in de prachtige tuin van Rosemary Cottage Garden, waar je ook nog eens heerlijk kunt eten en drinken, die tuinvrouwen kunnen heel goed bakken, weet je nog;-)

Ik ben er ook. In de eerste plaats omdat ik er zelf ook niets van wil missen en daarnaast omdat bij al die vrolijkheid en creativiteit een vrolijk portret niet mag ontbreken.


Meer info: www.lijvdag.nl  en hopelijk tot de 14e.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Onherkenbaar, dat ben je. Maar met dit gezicht zal iedereen weten wie je bent.
Kinkt leuk!

Unknown zei

Glossy doe ik ook niet aan, geef mij maar de flow, een foam oid.

Have fun komende zaterdag!