Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

woensdag 18 mei 2011

something blue...

Zaterdag deed ik mini reportages op de lekker-in-je-vel dag.  Omdat er kinderopvang aanwezig was hoopte ik al op een paar kindjes om te fotograferen.  Zo ook dit meisje dat met haar knuffelschaap rondhobbelde.

Na goedkeuring van mams trokken we de tuin in, op zoek naar leuke plekjes.  Onder leuke plekjes versta ik zelf dan een kleurtje van een deur, bloem of iets anders, maar als een kind iets anders leuk vindt dan is dat ook goed.  In dit geval gingen we samen op zoek naar dezelfde kleur als haar oogjes.

Oordeel zelf of het gelukt is...


3 opmerkingen:

Unknown zei

Lief!Blauwe oogjes komen mooi uit ook!

Carolien zei

Leuk en de blauwe oogjes staan er mooi op!

Ageeth Wolters-Blom zei

ja, gelukt :-)