Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 20 februari 2011

Beeldvol meets Plaatjesmaker

Weet je....in het echt ben ik best een timide meisje. Zomaar een gesprek met onbekend iemand aanknopen zou je bij mij niet zo snel meemaken. In real life tenminste ...op het www. is het een ander verhaal. Dan durf en doe ik alles. Zo mailde ik in 2006 -de avond dat ik m'n camera 1 dag in handen had en nog geen foto eruit had gekregen- iemand aan die duidelijk meer ervaring had dan ik.  Hij hielp me op weg, en nog vele vragen en antwoorden volgden.

En zo bood ik Arno Hoogwerf, ook wel "Plaatjesmaker" enkele maanden terug mijn diensten aan als assistente. Hij krijgt zijn modellen altijd zo spontaan en ontspannen. Ik wilde dolgraag de kunst afkijken.

Vandaag werd mijn wens werkelijkheid.  Een shoot Beeldvol vs. Plaatjesmaker met collega's Suus & Inge.

Dit zijn enkele van mijn hand.  Kijk op Arno zijn blog wat zijn oogst was.

Al met al was het heel geslaagd. Het weer zat mee, paar graadjes warmer zou leuk geweest zijn maar de warme choco smaakte daarentegen maar al te goed.

Ook een fotosessie van jezelf, met je familie of je vrienden?  Mail dan een van ons!






2 opmerkingen:

Unknown zei

En ik maar denken dat ik als assistent met jou een keertje mee ging lopen, haha! Maar 't was gezellig, en de resultaten super. Zal er vandaag ook een blogje aan wagen.

Unknown zei

Springen op zulke hakken, da´s dapper! wel een gaaf resulaat. een leuke locatie.

Enne, wij moet ook nog eens gaan meeten, he!