Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

donderdag 3 februari 2011

friends

Ik geef toe.  Ik ben geen dametje in de zin van perfect gelakte nageltjes en hippe hakjes.  Geen hippe outfits, gestyled haar of andere tijdrovende verplichtingen voor mij.

Maar kletsen kan ik als de beste.  Of het nu 's ochtends is 's avonds of midden in de nacht.  Veel tijd voor vriendinnenafspraakjes hebben we allebei niet maar  eens in de zoveel tijd komt het Blond servies uit de kast en we kletsen net zolang tot we echt niets meer te vertellen hebben.

Alles staat klaar. Verheug me er nu al op, dit had ik net nodig.  We laten de boel even de boel. Was, strijk, bedden en boodschappen. Alles mag wachten tot we allebei uitgerateld zijn.  Koekje d'r bij?

Geen opmerkingen: