Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 14 augustus 2011

terug......

......en het was best leuk hoor, daar niet van.

Maar lieve lezertjes, herinneren jullie mij hier volgend jaar even aan:

Dat we de volgende X


Net even beter 


Een reisje


Naar de 


Maladiven 


Kunnen 


Boeken ? 













2 opmerkingen:

Unknown zei

Ach, wat jammer! Waar zijn jullie naar toe geweest dan? Da´s lekker dan...zo´n verregende vakantie. Wij hadden het vorig jaar, in Kroatië.
Waren jullie met een tent? (ik hoop het niet!)

Esther vd Berg zei

En gelijk heb je :-)