Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

maandag 15 augustus 2011

Florine ǀ babyfotografie op locatie

Vrijdag........puffend, zuchtend en steunend sleepte ik me de dag door.  Het wachten was op het sms-je van Margot & Ingmar.

Afgelopen vrijdag is ze geboren:  Florine.  Ze is het zusje van Isolde, die helaas niet meer in hun midden is.

Florine betekent "bloem" en samen met de vlinders die een grote rol speelden in het korte leventje van Isolde en de afscheidsdienst die in het teken stond van vlinders hebben zij een mooie combinatie van namen gegeven.

Vandaag zag ik haar voor het eerst.  Een prachtig mini-mensje.

Uren later rook ik nog steeds baby,  in m'n auto, in m'n handen en nu ik het opschrijf ruik ik het weer.  Heerlijk!









2 opmerkingen:

Esther vd Berg zei

wat een lieve plaatjes. Heel erg mooi gedaan.

Ingmar zei

We zijn nog steeds erg blij met de mooie foto's. Groetjes van een trotse vader.