Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

vrijdag 26 augustus 2011

Dusty ǀ dierenfotografie

Best jammer dat er geen plaatsje is op mijn website voor wat iets wat ik heel graag doe, namelijk het fotograferen van dieren.  Ik weet het, als je echt wil kan alles, maar vorig jaar besloot ik dat honden niet tot m'n voornaamste doelgroep behoren.

In de loop der tijd heb ik genoeg honden voor mijn lens gehad, kom ze regelmatig nog tegen en ga dan ook niet weg zonder ze te begroeten.

Dit is Dusty, van mijn zwager. Hij lijkt op een Golden Retriever, maar het is een Hovawart. Voor de kenners een groot verschil, ook in karakter.

En Dusty is geweldig. Groot, sterk, geeft kusjes (de rest van de familie kijkt er vol afschuw naar, maar ik vind het heerlijk zo'n natte neus tegen je gezicht geplakt, wat nou vies ?) en is ook nog eens fotogeniek.

Anyway....... ook al staat het niet op mijn website.....ik kijk graag uit naar de ontmoeting met misschien wel jouw hond.

1 opmerking:

marijke zei

Hi Ingeborg,

Leuke foto's hoor! K kwam hier terecht via spaghettifotografie waar ik af en toe op kijk. Zo leuko om te zien!!

Succes met je fotografie he!

Groetjes Marijke