Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

woensdag 20 juli 2011

update

Het wordt wel weer eens tijd.  Naar aanleiding van het vorige blogje over m'n nieuwe logo kreeg ik aardig wat mailtjes. Leuk leuk, maar te veel druk. Door de verschillende lettertypen. Ik peinsde en piekerde......zelf vond ik het eigenlijk wel acceptabel.

Maar bij nader inzien hadden jullie gelijk.

Ik heb hem hier en daar nog wat aangepast en zie onderaan het resultaat.  Beter?  De kritieken zijn uiteraard weer heel welkom :-)

Door de regen heb ik helaas wat reportages moeten verzetten.  Dit betekent dan ook dat de maanden augustus, september inmiddels vol zitten.  Wil je een fotoreportage bespreken raad ik je aan dit op tijd te doen.

Voor zondagochtend staat een anti-regendansje op het programma ivm een reportage op het strand.  De dame in kwestie is inmiddels ruim 35 weken zwanger, dus verder uitstel is bijna niet mogelijk. Ik heb er ontzettend veel zin in en zit vol met ideetjes.

Daarnaast ben ik in afwachting van een trouwalbum dat een dezer dagen bezorgd wordt. De verwachtingen zijn hooggespannen.  De drukproef zag er in ieder geval veelbelovend uit.








Geen opmerkingen: