Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

donderdag 14 juli 2011

nieuwe huisstijl

Het is inmiddels alweer een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen.  Ik kwam er niet aan toe. Ieder vrij momentje struinde ik het internet af spullen om op een leuke manier mijn foto's af te gaan leveren. Passend bij de letters van m'n logo. Ik zocht en vond, maar toch ook weer net niet.

Vanavond heb ik zelf een iets uitgebreider logo gemaakt, het is nog niet helemaal af en aangezien ik 8 kleuren visitekaartjes heb, heb ik ook hier nog wat leuke kleuren combinaties te maken.

Hij weet het nog niet, maar ook J. zijn veel te dure vellen doorzichtig tuintekenpapier blijken in mijn printer te passen en kunnen daarna gevouwen worden tot envelopjes, omslagen en zelfs als verpakkingsmateriaal.
En dat alles heb ik nu net nodig;-)

Goed, ik heb jullie vast nieuwsgierig gemaakt.........hier alvast een heel klein voorproefje:

1 opmerking:

ruud zei

maak het niet te druk..
ik zie 4 verschillende lettertypes.