Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

vrijdag 8 april 2011

verre buur

Zonder al te veel over m'n onze (rechter)buren te roddelen, ze kunnen ons niet ver genoeg weg zijn.  Maar dat terzijde:-)

Lastig is het wel, vooral met vakanties.  Mijn nicht komt een paar maal per week voor de poezen, vijver en cavia's.  En met warme dagen sproeit ze ook de kuipplanten.  

En zo bedacht ik weken geleden de vakantieservice.  Na wat onderzoek bleek dat meer hoveniers hier al bekendheid aan gegeven hebben. Maar eigenlijk maakt het ook niet uit, er zijn ook meer tankstations die snoep verkopen.

Een eerste opzetje voor J. zijn reclame hiervoor. Het hoeft pas een week of 6 voor de zomervakantie af dus ik ga er nog meer maken.  Maar dit is de eerste voor-en achterkant:



De tekst is van mezelf, de opmaak van de bekende dame wiens letter begint met een L en eindigt op "oesje"   Voor de herkenbaarheid misschien juist wel o.k.  Ben er nog uit uit.

Ik maak er nog een stuk of 3 en dan doe ik een klein marktonderzoekje welke de leukste is.


En o jeeee... als ik dit maak..........kunnen we dan zelf wel met vakantie? Of moeten we dat ook maar uitbesteden ;-)

Geen opmerkingen: