Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

donderdag 14 april 2011

Pieter Post

Hij's binnen, de brief.  Ondertekend door Pieter. Meteen dat deuntje in m'n hoofd: "Pieter Post, Pieter Post, met z'n poes verdient de kost......"  Lekker vrolijk!  Even verder lezen,  nee deze brief is ondertekend door Pieter Kunz,  een duidelijk minder leuk persoon.

Ik lees hem heel vluchtig door, teveel afkortingen waar ik nog nooit van heb gehoord, te weinig tijd en te weinig zin. Aan de opbouw te zien een slecht nieuwsbrief. Inleiding, negatieve woorden, daarna weer een positieve afsluiter.

Een paar uur later ga ik er uitgebreid voor zitten. Ik lees, ik lees nog een keer en nog een keer.  En nu weet ik het nog niet.  Volgens mij is 'ie ontslagen, niet nu, maar in 2013. Mogelijk eerder, mogelijk niet. Hij is mogelijk overcompleet, totdat hij mogelijk zeer zeker overcompleet is.

Uit eerdere brieven, van weer een andere Mogelijk Overcomplete Pieter Post weten we toevallig dat mogelijk overcompleet inhoudt dat je vrijwel zeker je mogelijk overcomplete klotebaan kwijtraakt.

En jij Pieter Kunz Post, krijgen we de volgende brief weer van jou of ben je Mogelijk, Onmogelijk of vrijwel zeer zeker Compleet, of vrijwel zeker Onmogelijk Incompleet of hou je het nog even in het midden?


Als schrale troost voor de andere 10.999 mensen die vandaag Post van Pieter kregen:  een foto van vroegâh, toen de gulden nog van hout was en de klompen nog veters hadden......





4 opmerkingen:

Unknown zei

Is niet niks...
Daar gaat je zekerheid.
Leuk als je een gezin en kinderen hebt.
Veel sterkte!

Unknown zei

Huh? is het een bedelbrief of wat is het?

Beeldvol zei

een ontslagbrief van de TNT Annika.

Unknown zei

:(

oow, het is me ontgaan dat jij (of J.?) daar werkt(e).

Balen zeg!