Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

vrijdag 8 april 2011

flyer

Sinds ik fotoalbums samenstel bekijk ik tijdschriften met heel andere ogen. Ik knip al jarenlang plaatjes die me aanspreken uit alle tijdschriften die ik tegenkom, doe ze vervolgens in een doos en als die uitpuilt plak ik alles in een dikke map. Tegenwoordig is mijn verzameling uitgebreid met mooie lettertypen, collages, tekstvakken enzovoort. Gewoon uit de Libelle, Margriet, Flow of wat me ook maar voor ogen komt.

Waarom staat dat woord in een andere kleur, grootte, lettertype.......ik wil er echt alles van weten.  Als J. inkopen doet bij zijn vaste adresje voor tekenspullen hobbel ik mee om me vervolgens te vergapen aan alle mooie boeken over ontwerpen die ze daar hebben staan.

Maar echt iets doen, maken of bedenken is het nog nooit van gekomen.  Tot gisteren. Ik begon enthousiast gisteravond na de koffie, de tijd verstreek en verstreek en voor ik het wist was het diep in de nacht.

Heb echt alles op internet op moeten zoeken, hoe maak je afgeronde hoeken, een rechte lijn etc.

Vanmorgen nog enkele veranderingen doorgevoerd, maar klaar is ' ie dan,   J. zijn flyer.  Hij is inmiddels ook al besteld. Achteraf heb ik nog wel wat puntjes die ik bij nader inzien anders had moeten doen, maar dat komt later wel, bij een volgende bestelling.

Ondertussen ga ik verder, ik heb al inspiratie.




Geen opmerkingen: