Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

donderdag 15 maart 2012

Verhuisd

Hetzelfde werk, zelfde baas, maar wel een ander plekje.  Tijd dus om de boel te verkennen, samen met Kelly.

Een halfuurtje was genoeg, in plaats van lunch dronk ik een cup a soupje achter m'n buro.

Toen ik vanavond wegging zag ik een straaltje prachtig daglicht dat door de hoge ramen binnenviel.

Mark II is blij....morgen mag hij weer mee :-)

1 opmerking:

Bianca van der Linden zei

Wauw............echt supermooi.