Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

woensdag 8 februari 2012

Styliste

Vorige week had ik een afspraak met Ellen.  Als er iemand is die huiskamers tot warme, sfeervolle en praktische plekjes kan maken is zij het wel.

Het was de eerste keer dat ik voor Ellen een reportage maakte.  We spraken af dat we allebei gewoon ons "ding" zouden doen en na afloop zouden bekijken wat ervan geworden is.  

Dit is mijn bijdrage.  Ter plaatse zette Ellen nog wat spulletjes neer of haalde ze juist iets weg.  We spraken af dat we er geen toonzaaltje van zouden maken maar gewoon een plaats waar geleefd werd terwijl de foto's gemaakt werden.  Zelf ben ik helemaal weg van de tegeltjes op de foto met de pootjes van de kruk.  En op de fotolijstjeswand, die ontbreekt nog hier  :-)

Geen opmerkingen: