Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zaterdag 7 april 2012

Alp d'Huzes

In het kader van deze actie: klik en deze: klik doe ik in de pauze van mijn werk reportages van een half uurtje. Vandaag was Pascal aan de beurt. Pascal is model, van mijn werk, van de Rabobank en nog veel meer.  Mocht hij je ergens bekend van voorkomen dan kan dat dus. Sinds ik Pascal ken doemt hij overal op. En nu dus ook bij mij :-)  

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Ingeborg,

wat ben je toch een bijzonder mens!

Na de prachtige foto reportage van onze Timo bij ons thuis.
Het prachtige album van Timo zijn uitvaart.
Nu deze actie weer om ons en de KWF te steunen.

Op moeilijke momenten kom je mensen tegen waarvan je zegt die betekenen of hebben veel voor ons betekent.
Daar ben jij een voorbeeld van Ingeborg.

Dankje wel.

Liefs,
Alex,Claudia,Quinty en *Timo.

Jackeline zei

Wat een bijzondere vrouw. Meer woorden heb ik niet.