Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 25 september 2011

Pien ǀ kinderfotografie Strijen

"Als je ergens bent in de stad en je ziet een paar rode laarzen staan moet je me echt bellen hoor!"  Iedereen werd er gek van, ik moest en zou ze vinden. Ik ben niet zo van het winkelen en zo'n zoekopdracht in je omgeving scheelt een hoop tijd ;-)

Het is eerlijk gezegd wat op de achtergrond geschoven, na 3 maanden is de nood is inmiddels wat minder hoog en vertrouw ik erop dat ik ze deze winter nog eens tegen het lijf loop.

Maar vandaag zag ik ze.......rode laarsjes met eigenaresse Pien.



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Rode laarzen moet je hebben! :-)

Maaike

ruud zei

stoer

Unknown zei

Lief en ook stoer met die gehavende knietjes, spijkerrokje en rode laarsjes!

Unknown zei

(PS wel even wennen, je nieuwe layout)