Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

dinsdag 4 januari 2011

Orange treat

Bij een fotoreportage is het altijd leuk om iets meer over die persoon te weten. Daar begint een sessie altijd mee. Gewoon een gezellig praatje, wie ben je, wat wil je en waar gaan we het voor doen.
Thuisgekomen laat ik de foto's altijd een paar dagen rusten. Zo ook die van Anita Vos van afgelopen donderdag.

Gisteravond laadde ik de foto's vanaf het geheugenkaartje naar mijn Imac. Snel moffelde ik de papiertjes van 4 mini snickers, een leeg borrelnootjesschaaltje en 2 lege blikjes ijskoffie richting keuken. 

Anita is namelijk voedings-, schoonheids-, en gezondheidscoach. En dat is te zien aan haar, gezien haar prachtige huid, figuur en uitstraling. En dat moest ook te zien zijn aan de foto's, 1 ervan is namelijk bedoeld voor haar website. Een foto, zodat je in ieder geval weet bij wie je terecht komt. De foto moest rust & vertrouwen uitstralen, passen binnen haar website en ze moest er natuurlijk goed opstaan. 

Oordeel zelf of het gelukt is. En neem gerust een kijkje op haar website om meer te weten te komen over de adviezen waarmee ze je van dienst kan zijn.  http://www.orangetreat.nl/

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie foto, is zeker goed gelukt. Gave kleuren en achtergrond.

Unknown zei

Hoi Hoi,
Zoals beloofd op twitter heb ik je site nog even bekeken via de Mac. Het ziet er heel erg mooi uit, en ook je foto's vind ik erg mooi. Het portret van Anita is zeker goed geslaagd

Ik zie dat we beste veel overeenkomsten hebben: koukleum, schaatsende kinderen, gek op chocola en alles wat een voedingsdeskundige verbiedt ;-)

De foto die je gemaakt hebt op de ijsbaan vind ik echt top!

Het probleem dat je omschrijft op twitter (geen reacties maar wel terugkerende bezoekers) komt denk ik mede doordat je bij het lezen van het blog niet gelijk een mogelijkheid ziet om te reageren. Je moet eerst doorklikken voordat je kunt reageren, maar het blog is dan al helemaal gelezen. Misschien kun je hier iets aan veranderen. Bijvoorbeeld dat het blog in eerste instantie maar deels te lezen is, zodat bezoekers automatisch doorklikken om het bericht helemaal te lezen, en vervolgens dan ook gelijk zien dat ze kunnen reageren.

Succes met je werk, en ik kom zeker nog eens terug ;-)

Groetjes,
Jeanette
@MooiOp17

PS ik heb trouwens geen idee wat ik moet kiezen bij "Reageer als". Heb maar Google-account gedaan omdat ik dan geen id oid in hoefde te vullen.

Unknown zei

Het reageren op blogspot is omslachtig als je zelf geen blog hebt, heb ik zelf ondervonden (toen ik nog geen blogspot had)mede doordat mensen niet weten hoe te reageren (reageer als....., ´t is ook erg apart...als je het goed beschouwt).

Enne...wanneer gaan we afspreken...in het voorjaar?