Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 23 januari 2011

13

En opeens was daar onverwacht vrijdagmorgen een mail met als onderwerp " de uitslag van uw examens".  Het viel rauw op m'n dak. De laatste keer dat ik dacht "oja, deze week komt de uitslag", was dinsdag. Dat ik me er niet al teveel van voor moest stellen wist ik al.  Het was te hoog gegrepen, 3 examens doen in de drukste week van het jaar.  Als ik de 3 cijfers bij elkaar optel kom ik uit op 13.
Toch had ik iets te vieren, er zit namelijk een zeven bij.
Daarom trakteerde ik mezelf op een bosje van m'n lievelingsbloemen.  Maar het mooiste cadeau waren de woorden van m'n tante: "je kan beter goed zakken dan met een vijf".  En zo is het maar net...............
Als je het zo bekijkt dan ben ik eigenlijk een bofkont met een 2 en een 4.

2 opmerkingen:

Unknown zei

oef....en nu een herkansing voor 2 in wat minder drukke weken?

Unknown zei

Het is sowieso al knap dat je tijd en zin hebt om ook nog een studie te volgen met een baan, kinderen en alles wat nog meer belangrijk is in je leven.
Je mag jezelf best een schouderklopje geven.
Succes met je her!