Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

donderdag 20 oktober 2011

portretfotografie | Dordrecht

Mijn portfolio staat niet vol met mannen. Waarom weet ik eigenlijk ook niet.  In mijn begintijd hebben  heel wat mannen "model" gestaan, maar dat is zo lang geleden dat die niet meer in mijn portfolio thuis horen.

Regelmatig fotografeer ik mannen natuurlijk in gezinsverband, maar dan in combinatie met partner & kinderen.

Maar hier dan 2 voorbeelden van laatst, portretfoto's  voor een brochure.

Wat zijn mannen toch makkelijke modellen. Geen spoortje onzekerheid, angst of ijdelheid te ontdekken. Ze gaan gewoon staan en zetten hun meest natuurlijke gezicht op.


1 opmerking:

Unknown zei

Er zijn genoeg vrouwen die een portret willen van zichzelf, maar mannen gaan niet zo snel 'zo maar' op de foto, heb ik het idee....
Tenzij ze gefotografeerd worden voor een doel, zoals bij jouw foto's nu.

Mooie ingetogen portretten, Ingeborg.
Mannen zouden eigenlijk vaker zomaar op de foto moeten ;).