Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

woensdag 3 november 2010

Thijs

Echt heel vaak wordt mij de vraag gesteld:"zo jouw huis hangt zeker wel vol met foto's?"  Het antwoord is dan ook steevast dat dat wel meevalt.  Sinds een jaar of 3 willen ze echt niet meer.  Wil ik foto's dan moet ik dat handig aanpakken.  Resultaat van die aanpak is dan de hele week alleen maar eten wat ze lusten of nog gekker........ iets uit de speelgoedwinkel.  Foto's die moet je eigenlijk gewoon uitbesteden aan een ander, dan willen ze wel ;-) 


Maar hier vandaag dan een gelukstreffer. Afdrukcentrale is al op de hoogte gesteld, 1 voor mezelf en 2 voor de opa's & oma. 

Geen opmerkingen: