Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zaterdag 20 november 2010

footoestel

De spanning stijgt in huize Huisman. Dagelijks worden de wensen op papier gekrabbeld, appels in laarzen gedaan en er wordt driftig gezongen.  De teleurstelling is iedere dag groter, ik bleef erbij "hij is nog niet officieel hier aangekomen,dus kan er ook niks in je schoen zitten" 
Maar vandaag dan eindelijk, hij is er! 


Toegegeven, ik zeg regelmatig "pas maar op, als Sint het hoort krijg je dit jaar niks" 
Die arme oude man!


Dat fototoestel is geen kado voor een 6 jarige, maar stiekem ben ik wel vereerd. 

1 opmerking:

Unknown zei

Je hebt al hele goedkope cameraatjes, (of wat dacht je van een wegwerpcamera?), kinderen op die leeftijd kunnen je verrassen met hun fotos hoor.