Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

vrijdag 30 januari 2015

Long time......

Weer terug. Bij toeval ontdekte ik dat beeldvol.blogspot.com nog bestond. Mooi, want dat kan ik goed gebruiken bij mijn acties om geld in te zamelen voor Timo's Dream Team III
Momenteel is de stand € 13.500 en dus nog lang niet genoeg. We moeten nog minstens € 11.500 inzamelen en het liefst natuurlijk veel meer.

Dus, prijkt boven aan jouw Linkedin Profiel nog steeds jouw vakantiefoto uit 1991? Of je hond als Facebookprofiel, dan wordt het voor jou ook tijd voor actie.

Vanaf 1 februari 2015 fotografeer ik voor Timo's Dream Team, alle opbrengst gaat naar KWF kankerbestrijding.

Hoe het werkt:
Miniserie zakelijke portretten voor commercieel gebruik, 3 bestanden naar keuze, minimale donatie €75,-
Fotoshoot S, 45 minuten fotografie op locatie, 5 bestanden naar keuze € 50,-, max.1 persoon
Fotoshoot M, 70 minuten fotografie op locatie, 10 bestanden naar keuze, €75,- max. 1 persoon
Fotoshoot L of groepen , ca. 2 uur, 20-25 bestanden, € 150,-

Er is nog meer mogelijk, mail me wat je wensen zijn en ik laat je de prijs weten.

Betaling verloopt via de actiepagina en een factuur is mogelijk.









Geen opmerkingen: