Op dit blog laat ik graag extra foto's zien die niet op mijn website te zien zijn. Soms een verhaaltje, een kijkje achter de schermen van de reportage, fotografie tips enz. Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. Het is niet moeilijk. Je moet een profiel kiezen, openID/Url altijd goed. Voer gewoon je naam in en de rest spreekt voor zich. Kijk ook eens op mijn reguliere website: www.beeldvol.nl

zondag 4 december 2011

kerstkaart

Vorig jaar maakte ik de kerstkaart voor het bestuur van de Plattelandsjongeren.  Opfrisser: KLIK

Ik was gevraagd voor kerst 2011 net zoiets te maken.  Ik bedacht iets van een boerenkerstfeest.........op een boerderij met koeien.  Met een auto vol kerstversiersels, kerstcadeautjes en kerstboom reed ik richting Heinenoord.

Daar stonden we dan.....midden in de stal.  Kerstkransje bij Ria 236, sterretje bij Ria 235,  bij Ria 234 wat lampjes...........Ze keken er niet van op, al hadden ze geen zin in hoofddeksels of strikjes en konden ze erg moeilijk van ons stro-decor afblijven.


Geen opmerkingen: